Cursuri
ProtoShop UNI
Vârstă: 19-25 ani
Durată: Hackathon 2 zile sau 6 întâlniri X 2 ore
Descriere:
ProtoShop Uni le propune studenților de la facultățile cu profil tehnic, de design sau de marketing să lucreze în echipe multidisciplinare care emulează activitatea din companii, pentru a crea împreună produse și planuri de promovare.
Programul este dinamic și se poate organiza în mod accelerat sub formă de hackathon sau pe durata unor întâlniri săptămânale.
ProtoShop Uni stimulează spiritul antreprenorial, precum și dorința studenților de a învăța rapid ce este nevoie pentru realizarea proiectului.
Participanții creează prototipul plecând de la o nevoie, pe baza unor noțiuni de marketing introductive prezentate la curs.
Echipele finalizează cursul cu un pitch de prezentare, exact cum fac start-up-urile.
Abilități antrenate:
- Proiectare
- Spiritul critic
- Documentarea
- Învățarea rapidă
- Organizarea în funcție de un termen limită
- Munca în echipă
- Vorbirea în public
Obiective:
- Documentarea subiectului
- Crearea prototipului unui obiect, pe baza unei nevoi identitificate
- Crearea unui afiș sau a unui film de prezentare
- Prezentarea proiectului la final ca elevator pitch cu un MVP (minimal viable product)
Echipamente necesare:
- Imprimantă 3D*
- Laptopuri sau desktopuri fabricate în ultimii 3 ani
- Conexiune la internet
*Oferite în cadrul pachetului educațional.
Predarea cursului include materiale didactice aduse de mentorii ProtoShop:
- Obiecte printate 3D
- Șabloane pentru desen
- Hârtie, bandă autoadezivă
- Prezentare ppt și clipuri video